Nr art.
20114
EAN
00632085076108
Modelno
7610
Opis
Przekaźnik automatycznego ładowania 120A
Zamówienie w ciągu najbliższych 9 godziny 56 min, wysyłka dzisiaj!
 

Szczegóły produktu

Ten przekaźnik ładowania łączy się automatycznie podczas ładowania akumulatorów, izolując je podczas rozładowywania i uruchamiania silników. Funkcję automatycznego przełączania można zablokować za pomocą wejścia sterującego (styk wtykowy 6,3 mm), za pomocą napięcia POS (na przykład z rozrusznika). Wrażliwa elektronika pokładowa jest chroniona przez krótkotrwałą separację podczas uruchamiania silników. Wodoodporna obudowa (IP67) posiada wskaźnik LED, który wyświetla aktualny stan za pomocą stałego lub migającego światła (patrz poniżej). Elementy elektroniczne przekaźnika wymagają połączenia NEG (przewód 1,5 mm do styku wtykowego 6,3 mm).
ACR 120: Styk ostrzowy 6,3 mm umożliwia podłączenie opcjonalnego wskaźnika LED.
Złącza 3/8"-16 (10 mm), 15,8 Nm (140 in-lbs), styki wtykowe 6,3 mm dla NEG, wejście sterowania zewnętrznego i opcjonalny wskaźnik LED stanu. Multivolt: 12/24 V, prąd spoczynkowy (otwarte styki) 15 mA, maks. przekrój przewodu: 50 mm². Obciążenie ciągłe: 120 A. Wymiary: 99 x 89 x 47 mm.

Wyświetlacz LED Status
Ciągle włączony Styki przekaźnika są zamknięte,
akumulatory są ze sobą połączone, a proces ładowania jest aktywny.
Wyłączony Styki przekaźnika są otwarte,
Styki przekaźnika są otwarte, akumulatory są rozdzielone, proces ładowania nie jest aktywny.
Powolne miganie Styki przekaźnika są otwarte,
akumulatory są rozdzielone przez opcjonalne wejście sterujące (ACR 120).
Szybkie miganie Styki przekaźnika są otwarte,
akumulatory są rozdzielone, jeden lub oba akumulatory mają napięcie poniżej 9,5 V (lub 19 V w systemach zasilania 24 V).


Przydatne uwagi praktyczne: często otrzymujemy zapytania, dlaczego przekaźnik ładowania nie włącza się.
Należy przestrzegać następujących punktów !

  • Przekaźnik ładowania wykrywa obecność akumulatora lub napięcia ładowania na obu zaciskach. Nie można go zatem używać jako "zwykłego" przekaźnika odcinającego.
  • Oznacza to, że przekaźnik ładowania przełącza się tylko wtedy, gdy na OBU ZACISKACH występuje wystarczająco wysokie napięcie akumulatora lub ładowania
  • Dlatego głęboko rozładowane akumulatory nie są akceptowane. Napięcie akumulatora musi wynosić > 10 (20)*V!
  • Przekaźnik ładowania działa również jako zabezpieczenie przeciwprzepięciowe w pokładowym systemie elektrycznym 12 V. Przy napięciu ładowania > 16 V przekaźnik pozostaje wyłączony - akumulatory nie są podłączone.
  • Ten przekaźnik ładowania nie przełącza/odłącza akumulatorów natychmiast, ale urządzenie zawiera OPÓŹNIENIE !!!
    Opóźnienie czasowe zależy od poziomu napięcia ładowania, patrz poniższa tabela.

Funkcja przełącznika Opóźnienie czasowe Napięcie ładowania DC (zasilanie 12/24 V)
Styki zamknięte 30 sekund 13 V 27.2 V
2 minuty 13.0 V 26.0 V
Styki otwarte 10 sekund 12.35 V 24.7 V
30 sekund 12.75 V 25.5 V
Zabezpieczenie przepięciowe 16.0 V 32.0 V
Wyłączenie podnapięciowe 9.5 V 19.0 V
Reset podnapięcia 10.0 V 20.0 V


Uwaga
Ten przekaźnik ładowania jest przeznaczony do użytku w systemach okablowania z akumulatorami kwasowo-ołowiowymi (również AGM i żelowymi).

Monitoruje on poziomy napięcia dopasowane do typów akumulatorów kwasowo-ołowiowych i automatycznie włącza się lub wyłącza przy określonych poziomach.
Zdecydowanie odradzamy używanie tego przekaźnika w połączeniu z akumulatorami LiFe(Y)PO4, ponieważ wyższe napięcie nominalne lub zakres napięcia roboczego akumulatorów litowych nie jest zgodny z poziomami dla typów kwasowo-ołowiowych.

Dokumenty

de-flag Podręcznik
PDF, 177,77 KB
Nr art.: 20114
en-flag Podręcznik
PDF, 1,07 MB

Co mówią inni klienci SVB

100% prawdziwych recenzji

14 Opinie klientów

4.5 (z 14 ocen)
3 Gwiazdy
(0)
1 Gwiazdy
(0)
Wolfgang G.
przez Wolfgang G. Flaga narodowa Niemcy 5.09.2018 zweryfikowany zakup
top Qualität
Ralf D.
przez Ralf D. Flaga narodowa Niemcy 18.07.2016 zweryfikowany zakup
Funktioniert einfach und nochmal es ist ok
Fergus G.
przez Fergus G. Flaga narodowa Niemcy 21.06.2015 zweryfikowany zakup
Great piece of kit. I had used a VSR before (not Blue Sea) but not with the disconnect on start. The disconnect function is a must. If you do not have the disconnect function there is a big danger of melting the system and causing a fire.
Wyświetl wszystkie oceny

Oceń produkt

Jak oceniasz produkt?
Rozczarowany
Całkowicie nie spełnia moich oczekiwań
Słaby
Spełnione są tylko niektóre oczekiwania
OK
Spełnia moje podstawowe oczekiwania
Dobry
Nieco lepiej niż moje ogólne oczekiwania
Doskonały
W pełni przekracza moje oczekiwania
Kliknij gwiazdki, aby uzyskać ocenę

Klienci pytają klientów

Zapytaj innych klientów SVB, którzy już kupili ten produkt od nas, o swoje doświadczenia.

Twoje pytanie zostanie automatycznie przekazane innym klientom SVB i opublikowane na stronie produktu. Prosimy o nie zadawanie pytań, na które może odpowiedzieć tylko zespół SVB - takich jak status zamówienia lub dostępność produktu. Zachęcamy również do kontaktu z naszym zespołem SVB za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@svb24.com lub telefonicznie pod adresem: +49 (0)421-57290-0 .

  • Więcej "Klienci pytają klientów" dostępne w następujących językach :
  • Flaga narodowa Deutsch
  • Flaga narodowa Français
Nie zadano jeszcze żadnych pytań. Zadaj pytanie jako pierwszy!