Niezbędne akcesoria dla tego przedmiotu

Szczegóły produktu

ALBA-COMBI przekonwertuje wszystkie te kanały na temperaturę, ciśnienie, napięcie, poziomy w zbiorniku, prąd, status silnika itp. Będziesz mógł wykorzystać te informacje do wypełnienia wszystkich dostępnych 15 PGN NMEA2000.
ALBA-COMBI to najnowocześniejszy konwerter analogowy na NMEA2000, który obsługuje najbardziej wymagające aplikacje. Posiada sześć kanałów od 0 V do 32 V, a kolejne sześć kanałów można skonfigurować w trybie napięciowym lub rezystancyjnym od 0 do 600 omów. Dostępne są również dwa wejścia RPM, jedno PTC i jedno wejście bocznikowe.
Uwaga: Konfigurację można przeprowadzić za pomocą interfejsu internetowego.

Dokumenty

en-flag Arkusz danych
.PDF, 367,52 KB
Nr art.: 56508
en-flag Podręcznik
.PDF, 1,99 MB
Nr art.: 56508

Co mówią inni klienci SVB

100% prawdziwych recenzji

3 Opinie klientów

2.7 (z 3 ocen)
5 Gwiazdy
(0)
4 Gwiazdy
(0)
1 Gwiazdy
(0)
Stavros A.
przez Stavros A. Flaga narodowa Grecja 6.06.2018
Difficult to install. Must be installed as multiple different devices in order to use it at full function.
Pro is a must for old type engines
Con bad literature. few sensors supported
BOATS C.
przez BOATS C. Flaga narodowa Rumunia 2.11.2016 zweryfikowany zakup
Very poor logistics. I have received the products in 2 months
Jukka W.
przez Jukka W. Flaga narodowa Finlandia 13.04.2015 zweryfikowany zakup
I\'m trying to use the product with Sole Mini-17 diesel engine and Raymarine a75 MFD.\r\n\r\nThere are severe bugs and limitations with alarms in the product (firmware 1.7) : 1) It can not create for example a low oil pressure alarm as only the \"higher than\" alarm works. If \"lower than\" is selected it does not save the setting and defaults always to \"higher than\". 2) There is no \"when below or above\" choice for an alarm which would be most useful in boat environment 3) There should also of course be more than only two alarms that you could send to MFD via NMEA2000. Or you could have several alarms that enable one open collector output. What is the point of monitoring 12 signals from engine unless you can create automatic alarms for all of them? \r\n\r\nThe use of shunt input is totally undocumented. Shunt ground seems to be short circuited to ground so only a lower side shunt is possible. This is quite impractical in a boat environment. Open collector output has meaning for people with university degree in electrical engineering, but, still I needed to experimentally find out that open collector ground pin was left floating, which again is poor documentation. I have no idea how many mA the open collector output can take and is there a diode included for protection if it drives a relay coil. Of course with this product there should be schematics showing example circuitry for current measurement with shunt input and how to connect a buzzer to the open collector output. \r\n\r\nThe Alba-Combi documentation in general is extremely poor. In youtube there are some additional videos and watching all of them carefully reveal many things that should actually be stated in the manual.\r\n\r\nI have tried to contact the manufacturer with email, but have not received any response what so ever to the issues and development requests listed above.

Klienci pytają klientów

Zapytaj innych klientów SVB, którzy już kupili ten produkt od nas, o swoje doświadczenia.

Twoje pytanie zostanie automatycznie przekazane innym klientom SVB i opublikowane na stronie produktu. Prosimy o nie zadawanie pytań, na które może odpowiedzieć tylko zespół SVB - takich jak status zamówienia lub dostępność produktu. Zachęcamy również do kontaktu z naszym zespołem SVB za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@svb24.com lub telefonicznie pod adresem: +49 (0)421-57290-0 .

  • Więcej "Klienci pytają klientów" dostępne w następujących językach :
  • Flaga narodowa Deutsch
Nie zadano jeszcze żadnych pytań. Zadaj pytanie jako pierwszy!